Πέμπτη 20 Μαΐου 2010

Διόδια-"φαρμάκι"στην Εγνατία Οδό!!!



Στα μέσα Ιουλίου αναμένεται να αρχίσει η καταβολή διοδίων στην Εγνατία οδό, με το αντίτιμο της διέλευσης να διαμορφώνεται στον υπάρχονται σταθμό των Μαλγάρων από 2 ευρώ σε 2,80 και στο νέο σταθμό Πολυμύλου Κοζάνης επίσης στα 2,80 ευρώ.Την ίδια ώρα, από την Εγνατία θα αρχίσει η υλοποίηση του συστήματος της βινιέτας (χρονοχρέωσης), ενώ η μη καταβολή διοδίου θα αποτελεί φορολογικό «αδίκημα» με όλες τις αυστηρές συνέπειες που προβλέπει ο σχετικός νόμος.Οπως ανακοίνωσε χτες ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Δημήτρης Ρέππας, τα υπάρχοντα διόδια στα Μάλγαρα μέσα στο επόμενο δίμηνο θα αλλάξουν μορφή, ενώ σε τρεις μήνες θα λειτουργήσουν και τα διόδια στον Πολύμυλο Κοζάνης.Ο σταθμός των Μαλγάρων θα καλύψει το τμήμα Δερβένι (Θεσσαλονίκης) μέχρι τη Βέροια, μήκους 80 χιλιομέτρων, όπως και το τμήμα του αυτοκινητοδρόμου μέχρι την Κατερίνη, αντικαθιστώντας το σταθμό του Αιγινίου, ενώ ο σταθμός στον Πολύμυλο θα καλύψει το τμήμα Βέροια – Σιάτιστα, μήκους 70 χιλιομέτρων.Η χρέωση στα διόδια θα είναι 2,80 ευρώ ανά σταθμό (3 λεπτά το χιλιόμετρο) για τουλάχιστον τους πρώτους έξι μήνες και στη συνέχεια θα αναπροσαρμοστεί, αλλά σε μικρότερο ποσοστό, στα 3/4 των αντίστοιχων διοδίων της υπόλοιπης Ελλάδας.Ετσι, ουσιαστικά, στα διόδια της Εγνατίας οδού θα υπάρχει μικτό σύστημα καταβολής των διοδίων, αφού σε άλλα τμήματα θα καλύπτεται από τους σταθμούς και σε άλλα από τη χρονοχρέωση.Στο σύστημα της χρονοχρέωσης η τιμή ακόμη δεν έχει καθοριστεί, αλλά θα είναι μικρότερη από αυτή των διοδίων, αφού οι οδηγοί θα αγοράζουν προκαταβολικά το χρόνο για τη διέλευση του αυτοκινητοδρόμου.Το σύστημα τα χρονοχρέωσης για τη χρήση τμημάτων της Εγνατίας οδού θα αρχίσει στις αρχές του 2011 και θα καλύπτει το τμήμα από τη Θεσσαλονίκη μέχρι την Αλεξανδρούπολη και από τη Σιάτιστα μέχρι την Ηγουμενίτσα.
Φορολογικό αδίκημα
Φορολογικό αδίκημα θα θεωρείται η μη πληρωμή διοδίων. Τη σχετική νομοθετική ρύθμιση προωθεί το υπουργείο Υποδομών, προφανώς ως αντίδοτο στην αυξανόμενη δυσαρέσκεια των οδηγών, που αρνούνται να φορτωθούν το «πάπλωμα» των συμβάσεων για τους αυτοκινητόδρομους. Θα στηρίζεται στο επιχείρημα ότι το Δημόσιο χάνει έσοδα μέσω του ΦΠΑ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε Ελεύθερα την απόψή σας

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...