Τετάρτη 5 Μαΐου 2010

Δήμαρχος μοιράζει ευρώ στα ΜΜΕ ενόψει δημοτικών εκλογών


Καλή και χρήσιμη για τους δημότες η νέα υπηρεσία του Δήμου Αλεξανδρούπολης "Γραμμή Δημότη", αλλά πόσα ευρώ σπαταλήθηκαν για την διαφήμιση της;
Τις τελευταίες ημέρες βλέπουμε ένα καταιγισμό διαφήμισης της συγκεκριμένης υπηρεσίας.
Διαφημιστικά σποτ παίζουν συχνά στα τηλεοπτικά κανάλια και τα ραδιόφωνα, δαπανηρές καταχωρήσεις στις εφημερίδες (μισή σελίδα, οπισθόφυλλο κλπ).
Πόσα χρήματα δαπανήθηκαν για την διαφήμιση και προβολή της νέας υπηρεσίας του Δήμου;
Πόσο στοίχισε η διαφήμιση και η προβολή της "Γραμμής Δημότη" στους δημότες της Αλεξανδρούπολης;

Σίγουρα οι δημότες έπρεπε να ενημερωθούν για τη νέα υπηρεσία του Δήμου. Αλλά η ενημέρωση θα μπορούσε να γίνει με πολύ οικονομικό τρόπο. Θα μπορούσε να σταλεί ένα ενημερωτικό έντυπο μαζί με τους λογαριασμούς νερού που έτσι κι αλλιώς πηγαίνουν σε όλα τα σπίτια.
Γιατί λοιπόν επιλέχτηκε αυτή η δαπανηρή διαφημιστική καμπάνια εν μέσω οικονομικής κρίσης;
Μήπως ο Δήμαρχος για να "καλοπιάσει" τα ΜΜΕ ενόψει δημοτικών εκλογών, μοιράζει δημοτικά χρήματα για διαφημίσεις;
Απλά ρωτάμε...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε Ελεύθερα την απόψή σας

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...