Παρασκευή 21 Μαΐου 2010

Στα μπλόκα χωρίς την ευχή… των δημάρχων



Κι ενώ η αποχώρηση των κατοίκων από τα μπλόκα στον Χώρο Υγειονομικής Ταφής Απορριμμάτων (ΧΥΤΑ) στο Ελληνικό θεωρούνταν δεδομένη, μετά τις δεσμεύσεις της γενικής γραμματέα Περιφέρειας Ηπείρου Δήμητρας Γεωργακοπούλου-Μπάστα περί μη λειτουργίας του εργοστασίου πέραν των τριών χρόνων, οι κάτοικοι έκαναν τη (δυσάρεστη) έκπληξη.Στη λαϊκή συνέλευση που πραγματοποιήθηκε προχτές το βράδυ αποφασίστηκε η συνέχιση των κινητοποιήσεων, με τους δημάρχους Κατσανοχωρίων και Παμβώτιδας, Βασίλη Χήτα και Βαγγέλη Πήχα αντίστοιχα, και το μέλος της επιτροπής αγώνα Άδωνι Γκρέστα να διαφοροποιούνται. Κι έτσι ξεκίνησε ο «εμφύλιος» με μερίδα κατοίκων να τους κατηγορούν ότι… πούλησαν τον αγώνα.Ο δήμαρχος κ. Χήτας, μάλιστα, έκανε χτες δημόσιες δηλώσεις, εκφράζοντας τη θλίψη του για τα όσα έγιναν στη λαϊκή συνέλευση, ενώ κράτησε τις αποστάσεις του. «Θα συμπαρασταθώ στους κατοίκους, στην πλειοψηφία που σκέφτεται λογικά και με σύνεση. Θα αναθεωρήσω μόνο τι ρόλο θα παίξω πια […]. Θα επαναπροσδιορίσω το ρόλο μου αν θα είμαι επικεφαλής ή αν θα είμαι ένας από τους κατοίκους» είπε. Στο ίδιο περίπου μήκος κύματος κινείται και ο κ. Πήχας, ο οποίος δήλωσε ότι «θα εξετάσω τη θέση μου από δω και πέρα».Ο κ. Χήτας εκτίμησε ότι η συζήτηση στη λαϊκή συνέλευση δεν έγινε όπως έπρεπε. «Επικράτησε το συναίσθημα με αποτέλεσμα να μην ολοκληρωθεί η διαδικασία. Αρκεί να σας πω ότι μίλησα μόνο εγώ, ο κ. Πήχας και ο κ. Γκρέστας» είπε. Ο αποσυντονισμός της συζήτησης οφείλεται σε 4-5 άτομα που δημιούργησαν αναταραχή και έθεσαν το θέμα σε ψηφοφορία, χωρίς να ακουστούν άλλες απόψεις. Κατά την αναταραχή ακούστηκαν πολλά «κατηγορώ» για τους τρεις εισηγητές της παύσης των κινητοποιήσεων (ότι «τα βρήκαν» με την Περιφέρεια, ότι πούλησαν τον αγώνα κατά του ΧΥΤΑ κ.ά.). Ο κ. Χήτας δήλωσε σχετικά: «Όλα αυτά μου δημιουργούν ένα αίσθημα αδικίας. Ήμουν στον αγώνα έξι χρόνια και εγκατέλειψα οικογένεια και δημαρχία προκειμένου να τον στηρίξω», ενώ άφησε αιχμές κατά ορισμένων: «Εγώ δεν θέλω να ταυτιστεί ο ΧΥΤΑ με τις εκλογές και τις πολιτικές ή κομματικές αντιπαραθέσεις που υπάρχουν».Μετά τις εξελίξεις αυτές, αναμένεται η στάση της Περιφέρειας Ηπείρου, η οποία δεν αποκλείεται να περιμένει πόσο θα αντέξουν τα μπλόκα χωρίς στην ουσία τη συναίνεση των επικεφαλής της επιτροπής αγώνα.
ΗΠΕΙΡΩΤΙΚΟΣ ΑΓΩΝ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε Ελεύθερα την απόψή σας

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...