Πέμπτη 27 Μαΐου 2010

Επικίνδυνες καταστάσεις στην Κενάν Μεσσαρέ


Μπαινοβγαίνουν στον οδικό άξονα οι οδηγοί, παρά το ότι οι κόμβοι δεν έχουν δοθεί στην κυκλοφορία!
Ιδιαίτερα ανυπόμονοι – και μάλλον με το δίκιο τους- εμφανίζονται πολλοί Γιαννιώτες οδηγοί, που κουράστηκαν να περιμένουν πότε θα δεήσει η δημοτική αρχή να δώσει στην κυκλοφορία την Κενάν Μεσσαρέ, και αποφάσισαν να κάνουν χρήση του δρόμου σε όλο του το μήκος.Με την ολοκλήρωση της ασφαλτόστρωσης εδώ και κάποιους μήνες, δεν ήταν λίγοι οι οδηγοί που χρησιμοποιούσαν τμήματα του δρόμου προκειμένου να αποφύγουν τον κυκλοφοριακό φόρτο και τις λακκούβες των γύρω δρόμων. Κυρίως, βέβαια, χρήστες του δρόμου ήταν όσοι κατοικούν σε παρακείμενες οδούς. Το γεγονός αυτό είχε γίνει άμεσα αντιληπτό και γι’ αυτό υπήρχε μέριμνα για κάθετη και οριζόντια σήμανση, κυρίως στη διασταύρωση με την οδό Βελισσαρίου.Με δεδομένο, όμως, ότι η δημοτική αρχή μεταθέτει συνεχώς την ολοκλήρωση των κόμβων, αρκετοί οδηγοί αποφάσισαν να κάνουν πλήρη χρήση του δρόμου. Τα πορτοκαλί πλέγματα απομακρύνθηκαν, τα χωμάτινα εμπόδια ισοπεδώθηκαν και δεκάδες οδηγοί κινούνται από και προς τις οδούς Νικοπόλεως, Βογιάνου, Κολοκοτρώνη, ΚΑ΄ Φεβρουαρίου και Αρχιεπισκόπου Μακαρίου.Η πρωτοβουλία αυτή εγκυμονεί, ωστόσο, τεράστιους κινδύνους για τους οδηγούς, καθώς οι περισσότεροι δεν έχουν στο μυαλό τους ότι ο δρόμος είναι – εστω και άτυπα – στην κυκλοφορία. Παράλληλα, επικίνδυνες καταστάσεις δημιουργούνται και από τη μεταφορά φερτών υλικών στην οδό Νικοπόλεως.Ο εργολάβος έχει διαπιστώσει το πρόβλημα και σχεδόν καθημερινά αποκαθιστά το πλέγμα και δημιουργεί νέα αναχώματα, τα οποία όμως απομακρύνονται σχεδόν άμεσα. Και το κακό είναι πως η κατάσταση δεν αναμένεται να αλλάξει για τουλάχιστον ακόμη δύο μήνες, αφού η αποπεράτωση του έργου πήρε νέα δίμηνη προθεσμία.
Ιούλιο και βλέπουμε
Το πρώτο χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης του έργου ήταν στο τέλος του 2008 με τη λήξη του Γ’ ΚΠΣ. Το έργο στη συνέχεια συμπεριελήφθη ως «γέφυρα»στο ΕΣΠΑ και ορίστηκε νέο χρονοδιάγραμμα για τον Ιούνιο του 2010, χωρίς ωστόσο να περιλαμβάνονται και οι συνδέσεις με τις οδούς Νικοπόλεως και Δωδώνης.Ο δήμος συνέταξε μελέτη για τους κόμβους, την υπέβαλε στην Περιφέρεια την Άνοιξη του 2009 και με αρκετούς μήνες καθυστέρησης το έργο εντάχθηκε στο ΕΣΠΑ.Στα μέσα Μαρτίου ο Γενικός Γραμματέας του δήμου
 Κώστας Βήχας είχε δεσμευθεί για παράδοση του δρόμου στη κυκλοφορία μέσα στον Απρίλιο, ωστόσο δια στόματος του αντιδημάρχου έργων Κώστα Τσάγκα λίγο καιρό αργότερα το χρονοδιάγραμμα άλλαξε για το πρώτο 15νθήμερο του Ιουνίου. Χθες, όμως, ο κ. Τσάγκας είπε πως θα χρειαστούν δύο ακόμη μήνες, χωρίς και πάλι να είναι απόλυτος ότι ο δρόμος θα παραδοθεί στην κυκλοφορία.Τα έργα που υπολείπονται αφορούν τους δύο κόμβους, καθώς ήδη έχουν τοποθετηθεί οι φωτεινοί σηματοδότες στη συμβολή με την οδό Βελισσαρίου.Στην συμβολή με Νικοπόλεως, Βογιάνου, Κολοκοτρώνη, ΚΑ’ Φεβρουαρίου και Αρχιεπισκόπου Μακαρίου προβλέπεται κόμβος σε σχήμα «Τ» δίπλα στον υφιστάμενο κυκλικό και κατάργηση του «τριγώνου», ενώ αυτές τις ημέρες εκτελούνται εργασίες στα πεζοδρόμια εντός της Κενάν Μεσσαρέ.Στον άλλο κόμβο η παρέμβαση θεωρείται πιο δύσκολη, καθώς απαιτείται μετατόπιση της νησίδας στην οδό Δωδώνης. Πάντως, ήδη τοποθετήθηκαν οι φωτεινοί σηματοδότες.

ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε Ελεύθερα την απόψή σας

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...