Τρίτη 13 Απριλίου 2010

70χρονη κυνήγησε με πλάστη τους ληστές

Οπλισμένη με θάρρος και έναν...πλάστη ζύμης, 70Χχρονη στο Ηράκλειο, έτρεψε σε φυγή για δεύτερη φορά τους ληστές που πήγαν χθες το βράδυ να τις αρπάξουν τις εισπράξεις του βενζινάδικου της.

   Οι δύο ληστές έφτασαν στο βενζινάδικο με μηχανή, φορώντας κράνη και ο ένας από αυτούς προχώρησε γρήγορα προς το δωμάτιο που βρισκόταν κρατώντας στα χέρια του ένα όπλο.
«Μου ζήτησε λεφτά αλλά εγώ του είπα ότι δεν έχω, έφερε το πιστόλι κοντά στο πρόσωπο μου αλλά κατάλαβα ότι ήταν ψεύτικο. Ένα παρόμοιο είχα αγοράσει στον εγγονό μου το Πάσχα. Άρπαξα τον πλάστη και τον χτύπησα δυνατά στο κεφάλι. Το κράνος του έφυγε και άρχισε να κυλάει προς το δρόμο στο σημείο όπου περίμενε ο συνεργός του. Αυτός πανικοβλήθηκε , πυροβόλησε μια φορά με το ψεύτικο όπλο και ανέβηκε στη μηχανή.» δήλωσε η 70Χρόνη βενζινοπώλης.
Ο πλάστης που κρατούσε ήταν σπασμένος από τη μια λαβή. «Αυτό το κομμάτι που λείπει έσπασε πέρυσι στα πλευρά ενός άλλου ληστή που ήρθε και αυτός να πάρει λεφτά. Αυτό είναι το όπλο μου» είπε η θαρραλέα γιαγιά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε Ελεύθερα την απόψή σας

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...